Technologie

Řešení je postaveno na využití rostlinných olejů jako paliva pro dieselový motor. Jako paliva lze využít prakticky jakýkoliv rostlinný olej (např. řepkový, slunečnicový, sojový, palmový či konopný olej).

Rostlinný olej má větší vizkozitu a bod vzplanutí než nafta. Studený olej neumožní řádný start motoru, zatěžuje palivový systém a dochází k nekompletnímu prohoření a spálení paliva. Nespálené palivo způsobuje zakarbonování motoru a pronikání nespáleného oleje do oleje motorového. Proto je součástí našeho kitu úprava palivového systému, které zajístí předehřev rostlinného oleje.

comonrail  Palivový systém Common rail

Používáme technologii německé firmy ATG, která je lídrem na trhu přestaveb vozidel na rostlinný olej . Přestavba Vám umožní studený start na naftu a automatické přepnutí na olej po ohřátí motoru a oleje na požadovanou teplotu. Systém také zajistí výplach palivového systému naftou před ukončením jízdy.

PD   Palivový systém PD – pumpe diese

Montáží našeho kitu dostanete dvounádržový systém – pevná nádrž na naftu a přídavná v kufru na olej nebo naopak. ATG systém lze použít pro přestavbu dieselového motoru, který používá řadové nebo rotační vstřikovací čerpadlo bosch (s vyjímkou typu VP44), Diesel-kiki, Nippon-Denso nebo Zexel. Šíře použitých vozidel najdete v referencích v seznam přestavených vozů.

Toto  řešení je odzkoušeno  na více než 4000 tis.osobních vozidel, 3000 tis. nákladních vozidel a autobusech, 900 zemědělských vozidel a spoustě lodí.

cerpadlacomonrail_2